Haber

EMITT’te Mersin rüzgarı

MERSİN (İGFA) – Avrupa’nın en büyük turizm fuarlarından biri olan EMITT, 27. kez turizm profesyonellerini tatil tüketicileriyle buluşturdu. 6 Şubat’ta kapılarını açan fuar 4 gün sürdü; Farklı ülkelerden temsilciler, belediyeler, turizm sektörünün önde gelen firmaları ve iş geliştirme uzmanları tatilcilerle bir araya geldi.

FUARA İZ VEREN BÜYÜKŞEHİR STANDINA ‘DESTİNASYONLAR DALISINDA EN İYİ TANITIM ÖDÜLÜ’

Fuarda yerini alan Mersin Büyükşehir standı 4 gün boyunca binlerce katılımcının uğrak noktası oldu. Yerli ve yabancı katılımcıların yanı sıra turizm dairesi temsilcilerinin de sıklıkla ziyaret ettiği stant, özellikle Mersin Turizm Haritası uygulaması yoğun ilgi gördü. Büyükşehir Belediyesi tarafından kurulan uygulamayla katılımcılar, Mersin’in tarihi, doğal ve kültürel güzelliklerini harita yardımıyla keşfederek, Mersin çeşidi yaptılar. Stantta ziyaretçilere verilen tanıtım broşürleri ve haritaların yanı sıra Mersin’e özel cezerye ve limon ikramı da yapıldı. Fuar boyunca stantta sergilenen Mersin’i tanıtan görseller, şehrin güzelliklerini gözler önüne sererek katılımcıları büyüledi. 4 gün boyunca fuara damgasını vuran Mersin Büyükşehir Belediyesi standı ‘Destinasyonlar Kategorisinde En İyi Tanıtım Ödülü’nü aldı.

ÖZDÜLGER: “BÜYÜKŞEHİR OLARAK VİZYONUMUZU EMITT’TE EN İYİ ŞEKİLDE GÖSTERDİK”

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Koordinatörü Opera Sanatçısı Bengi İspir Özdülger, 4 gün boyunca dolu dolu bir fuar geçirdiklerini söyledi. Büyükşehir Belediyesi’nin standının her yıl olduğu gibi bu yıl da büyük beğeni topladığını belirten Özdülger, “Mersin Büyükşehir Belediyesi olarak vizyonumuzu EMITT’te en iyi şekilde ortaya koyduk. Her yıl yeni bir standla bu işe ne kadar önem verdiğimizi, ne kadar kaliteli işler yaptığımızı gösteriyoruz. Bunu yapmaktan son derece memnunuz. Fuara katılım oldukça yüksek oldu. Fuarı ziyaret eden vatandaşlardan, turizm severlerden, bu işle ilgili oda, dernek ve sektör temsilcilerinden büyük takdir aldık” dedi.

“HER YIL KENDİMİZİ ÖDÜLLE TAÇLANDIRIYORUZ”

Mersin Büyükşehir Belediyesi olarak yapılan her çalışmada kaliteden ödün vermediklerini vurgulayan Özdülger, “Her yıl kendimizi ödülle taçlandırıyoruz. Bu yıl ‘Destinasyonlarda En İyi Promosyon Ödülü’nü aldık. Hak edilmiş bir ödül olduğunu düşünüyoruz. Mersin Büyükşehir standı olarak farklılığımızı, öngörümüzü, kalitemizi ve yaklaşımımızı en iyi şekilde gösterdiğimizi düşünüyoruz. Bu anlamda mutluluk ve gurur duyuyoruz” dedi.

MHOQDAH: “MERSİN STANDI DİKKATİMİ ÇEKTİ”

Fuara Maldivler’den katılan ve Büyükşehir standına yoğun ilgi gösteren Musa Mhoqdah, fuarı çok beğendiğini ve özellikle Mersin Büyükşehir standının büyük ilgi gördüğünü belirterek, “Çok büyük ve büyük bir fuardı. güzel fuar. Birçok insanla tanışma, yeni şeyler öğrenme fırsatı bulduk. İlgimi çektiği için Mersin standını da ziyaret ettim. Aslında burada çok ciddi bir potansiyel var. “Turizm ve teknolojiyi birleştirerek neler başarılabileceğine dair güzel bir deneyim yaşadım” dedi.

GALİÇİ: “HİÇ BİR DURUM BENİ BU KADAR HEYECANLANDIRMADI”

Standın ziyaretçilerinden Rum asıllı Yani Galiçi, Mersin standının fuarın görsel açıdan en güçlü standı olduğunu vurgulayarak, “Mersin’i daha önce de ziyaret etmiştim, cennet gibi bir yer. Şehir vizyon açısından çok gelişti. Mersin ile ilgili görsellere ne kadar çok bakarsanız o kadar çok şey görürsünüz. Bu fuardan aldığım bilgilerle Mersin’i başka yerlerde de tanıtmak istiyorum. Hiçbir stand beni bu kadar heyecanlandırmadı” dedi.

BAYINDIR: “BÜYÜKŞEHİR’İN SON BİRKAÇ YILDA İNŞA ETTİĞİ TÜM STANDLAR HER ZAMAN SES ÇIKARDI”

Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) Kontrol Paneli Lideri ve Seyahat Acentası İşletmecisi Hakan Bayındır, bu tür fuarların şehirlerin tanıtımı açısından çok değerli olduğuna dikkat çekti. Mersin standını çok ilgi çekici bulduğunu belirten Bayındır, “Büyükşehir Belediye Başkanımızın da vizyon sahibi olduğu Mersin standında açıkça görülüyor. Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin son yıllarda yaptırdığı stantların tamamı ses getirdi. “Bu yıl da öncekiler gibi çok başarılı ve güzel” dedi.

Kentin hem pazarlanmasında hem de tanıtımında en önemli unsurun yerel yönetimler olduğuna dikkat çeken Bayındır, “Kentin önce altyapısını oluşturuyorlar, sonra tanıtımını yapıyorlar. Seyahat acentaları pazarlama yaparken belediyeler de bu pazarlamaya destek veriyor. Temel bir birlik gerekiyor. Aslında bizim yıllardır istediğimiz hem yerel yönetimlerin hem de merkezi yönetimin şehrin tanıtımına katkı sağlamasıydı. Liderimizin göreve geldiği günden bu yana desteğini her zaman hissettik. Şehrin ağabeyi gibi her zaman istediğimiz yere gelip katkı sağladı. Bu yüzden onunla yol yürümekten inanılmaz memnunuz. İnşallah önümüzdeki dönemlerde de birlikte çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

DEMİR: “MERSİN BÜYÜKŞEHİR BÜYÜKŞEHİRİNİN SUNDUĞU HİZMETLER TURİZMİN GELİŞİMİNE ÖNCÜ OLACAK”

Otel Müdürü Murat Demir, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin standını çok beğendiğini belirterek, “Fuarların katkısı çabuk görülmeyebilir, uzun vadeli bir çalışma bu. Her fuarda olmak şarttır. Seni tanıtmamız lazım. Böylece farkındalık artar. Ne kadar çok tanıtım yaparsak o kadar faydası olur. Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin yapacağı yatırımlar ve hizmetler turizmin gelişmesine öncülük edecek. Turizm profesyonellerinin bu tür tanıtımlara katılıp destek vermesi memnuniyet verici. İşbirliği yapmamız gerekiyor. Hiç kimse tek başına bir şey yapamaz. Biz bu iş birliğine her zaman hazırız” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu